Szczera.fotolog.pl

~ Misenai Namida wa, Kitto Itsuka ~ ミセナイナミダハ、きっといつか ~

Projekt Y: rozdział 2, część 3.

Hi! Jak po Mikołaju? Otóż U mnie prowadzący z historii w ramach mikołaja odwołał nam zajęcia xD Co było bardzo miłe z niego strony :] Ten czas akurat wykorzystał na liczenie żelbetu xD Dalej paczka świąteczna do mnie nie dotarła... Teraz jestem już na 100% pewna ze dojdzie ona pod koniec przyszłego tygodnia...
A propo świąt- ponawiam pytanie z mikołajkowego wpisu:

Jest ktoś chętny na wysyłanie sobie nawzajem kartek świątecznych?

Zgłosiły się już kot-a i yasabel, ale mam nadzieje że będzie nas więcej :) Na chętnych czekam do piątku xP
A teraz piosenka :D Otóż dzisiaj jesy wyjątkowy wpis, gdyż pojawia się w notce piosenka śpiewana po polsku :) Otóż utwór pochodzi z Dzwonnika z Notre Dame, a dokładniej chodzi o Modlitwę Esmeraldy :)

Ulubionego cytatu jakoś nie mam, bo zarówno wykonanie jak i tekst jest śliczny :)
Za nie długo odbędzie się premiera Hobbita na którą ja czekam z utęsknieniem :) Jak dla mnie to i nowy singiel GreeeeNa(o którym będzie w następnej notce) to najlepszy prezent :) A zwiastun Hobbita aż tutaj umieszczę :)

A wy? Wybieracie się na Hobbita? :D
Jak zauważyliście- zmieniłam banerek xD Wyszedł fajnie, biorąc pod uwagę wczorajszy brak pomysłu jak i materiałów na niego :) Podejrzewam że na święta będzie inny. Zresztą mam tendencje do zmienienia tapet na pulpicie średnio 1-2 razy na tydzień, więc podejrzewam że z banerkami tutaj na blogu może być podobnie :P
Image Hosted by ImageShack.us
I jak? Podoba się? xD

Teraz zapraszam na "Projekt Y"!

Przepraszam za jakość, ale skaner odmówił mi posłuszeństwa... Ale mam nadzieje, że na tych rysunkach coś widać :) Oczywiście nie wyszło tak jak miało wyjść, ale mam nadzieje, że się spodoba :)
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
:) Tak, tak- wiem Ayo że się cieszysz :) Potraktuj tą część jako taki prezent mikołajowy ode mnie :)
A teraz wracam do wykańczania projektu z Urbanistyki, chociaż to on mnie wykańcza powoli niż na odwrót...
Do przyszło tygodniowej notki!
Home page xP

arturowa 13.12.2012, 08:05

heh co do tapet, to mam totalnego świra, utworzyłam sobie własny folder gdzie wrzucam fajne tapety i potem umieszczam je na pulpicie, generalnie moja tapeta utrzymuje się około tygodnia na moim komp. później to już nuda...:) heh każdy ma jakiegoś bzika :)

arturowa 12.12.2012, 08:22

Jak tutaj śnieżnie i bajecznie świątecznie, nastrojowo! Cudna modlitwa Esmeraldy:)
heh ja też bardzo często zmieniam tapety na pulpicie, po prostu nie znoszę nudy ,lubie takie małe zmiany :)
Jesli chodzi o Mikołaja, no był, był przyniósł drobiazgi dzięki którym lepiej się żyje :)

lato-ze-snu 10.12.2012, 21:38

ej baner jest kozacki i ten padający śnieg też! :D Modlitwa Esmeraldy jest mega :)

satakieli 10.12.2012, 21:30

Nie tylko Ty czekasz z utęsknieniem na Hobbita... :) Aj, aj, "Dzwonnik..." i ta piosenka, ale wogóle wszystkie z "Dzwonnika..." były boskie! Brakuje mi dziś tego trochę w bajkach - naprawdę dobrych utworów. Mogą być nawet przepatoszone ;), ale niech sprawią, że po latach jak je usłyszę będę je wyć i wyć wkółko... :D

Soli 10.12.2012, 18:49

U mnie nie było Mikołaja xD byłam troszeczkę niegrzeczna ]:- XD Co do Hobbit'a to mam nadzieje, że pojade, ale to zależy od humorów koleżanek xD
Heh piosenka z Notre Dame oglądałam, ale nie jest to numer 1 na mojej liście xD A i banerek, no moim skromnym zdaniem powinnaś kartki pocztowe projektować xD

Yui93 10.12.2012, 16:49

Odwołali Ci zajęcia w mikołajki?! Geeez, jaki świetny wykładowca! :D Ja ze swoją klasą poszliśmy na pizzę, więc też nie było źle, hehehe. No, w końcu odzyskałam swój laptop i mogę zobaczyć latający śnieg. XD No i my sobie wysyłamy kartki, nie zapominaj! ♥

kot-a 10.12.2012, 12:25

3 tygodnie temu byłam na maratonie ekranizacji Tolkiena i Hobbit będzie tego uwieńczeniem, tzw wisieńką na torcie :) Masz bilety na premierę? Zbyt późno zainteresowałam się rezerwacją i niestety wszystkie miejsca już zajęte

snowpea 09.12.2012, 20:53

haha xD argument o popcornie mnie przekonał - moja sytuacja nie jest już taka zła :D

snowpea 09.12.2012, 20:44

wybierasz się na prapremierę? super sprawa! :D ja niestety będę musiała się zadowolić jakimś poświątecznym terminem ;

snowpea 09.12.2012, 20:40

właśnie na to liczę, i dlatego już nie mogę się doczekać :D

snowpea 09.12.2012, 20:35

wiedziałam, że robią w 3D ale wolę oglądać w tradycyjnej formie (mam nadzieje, że i tak będzie spektakularnie :D) i również preferuje napisy :)

snowpea 09.12.2012, 20:27

też czekam z niecierpliwością na Hobbita, zapowiada się dobry film :D

yasabel 09.12.2012, 19:24

Pewnie, że jest! Szczególnie teraz, gdy do ślubu się szykuję. Marzą mi się włosy sięgające za pupę.

yasabel 09.12.2012, 19:10

widzę, że walka o każdy centymetr trwa ;)

yasabel 09.12.2012, 18:59

suszenie włosów to masakra! też mam długie i zawsze kiedy je suszę suszarką to mam wyrzuty sumienia, że je niszczę. a potem się ratuję maskami itp.

yasabel 09.12.2012, 18:46

a co to za wypasiony czepek? mój zawsze przepuszcza wodę, nawet jak pływam prezesowską żabką z głową wystającą nad powierzchnię

yasabel 09.12.2012, 18:40

nie mam zdjęć, ale nagonię kiedyś narzeczonego, aby zrobił. Zawsze chciałam mieć takie combat photos ;)
basen jest super! ale zimą mam lekkie obiekcje - boję się, że się nie dosuszę i zaziębię w drodze powrotnej :P

yasabel 09.12.2012, 18:32

jak zaczęłam pracować 8 h za biurkiem, popatrzyłam na niektóre koleżanki (pracujące tak już kilka lat) to się wystraszyłam, że wrosnę w krzesło. trzeba się ruszać, bo człowiek zwariuje!

yasabel 09.12.2012, 18:28

Zapraszam na trening. W ramach doskonalenia szkiców zaprezentuję kilka kopnięć będąc w krótkich spodenkach (poświęcę się dla sztuki!) ;)